Kalendář 2015 - visačka

11. listopadu 2014

Jako každý rok, tak i letos... Kalendář. Minulý rok jsem ho vynechala, protože jsem nestíhala a jak byli všichni naučení na kalendář, brečeli mi ještě v květnu, že pod stromečkem žádný nenašli. Letos už mi máma hlásí dopředu, že bez kalendáře na Vánoce dojet nemohu. No, mám snad na výběr? :)

Naštěstí mne zachránila Káťa. Vyhlásila kalendářový maraton a mě to popostrčí tvořit. Vše budu mít krásně hotové už koncem měsíce a nemusím fofrovat před Vánoci. Takže super.


Kalendář je typu "Dozdob si sám". Bohužel nevím, zda stihnu po celé rodině sehnat fotky do Vánoc a zda vůbec nějaké budou. Takže si vždy jen nachystám stránku a kam nestihnu dát fotky, tak si každý dolepí doma.


Maraton je vyhlašován obden a jsem za to ráda, krásně vše stíhám. Pak mám zálusk ještě na maraton na HP, ale tak je to každý den a já nevím, jak budu stíhat. Vyzkoušíme a uvidíme :) Ale zpátky k první podmínce.

První podmínkou bylo použití visačky.  Vytáhla jsem tedy raznici visačky a vyrobila si jednu ve veselých barvách. Raznice je od Woodware, razítko od Stampendous! - E232 a je vybarveno akvarelovými pastelkami. Papíry vypisovat nebudu, protože na kalendáře vždy vytahuji složku s kousky papírů, co je mi líto vyhodit a které nasbírám za celý rok :)
Visačku jsem opatřila průchodkou a doplnila žlutou mašličkou.


Jakmile jsem visačku viděla, bylo mi jasné, že od ledna začít nemohu. Vytáhla jsem tedy duben a zdobila duben. Na pozadí jsou natisklí zajíčci a vymalovaní také akvarelovými pastelkami. Je to razítko od Penny Black - Bunny friends.


Tak co, přidáte se zítra?

Krásný den, Katuan

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER