Kalendář 2015 - modrá barva

12. listopadu 2014

Když Káťa ráno vyhlásila další podmínku, měla jsem hned jasno, jakou stránku budu dělat. Podmínkou byla modrá barva a ta mi sedí na zimní měsíce, takže jsem nalistovala první stránku kalendáře - leden.

Stránka je jednoduchá až moc. Věřím, že když se na stránku přilepí fotka, vše bude hned veselejší a ne takové nudné.

Na pozadí jsem použila backgroundové razítko od HA - vločky. Ty jsem natiskla modrým DistressInkem. Vločky jsou takové jemné a světlé. Při tomto focení moc nejsou vidět, ale vážně tam jsou :)


Celou stránku jsem doplnila modrými vločkami různých druhů. Pod fotku jsem dala mašličku a vše doplnila KETA razítkem. Musela jsem vše stihnout dnes, zítra nebude čas :)


Tak s chutí do toho :)

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER