Muse Challenge # 93

14. listopadu 2014

Včera večer jsem měla velkou náladu tvořit. Určitě to znáte, s radostí si uklidíte stůl, zasednete k němu a žádný nápad. Touha ale velká :)
Po projetí pinterestu mne můza stále nepolíbila. Projela jsem tedy aktuální challenge. A tam už jsem se chytla.

Nechala jsem se inspirovat na Muse Challenge. Ikdyž jako inspirace je přání s vánočním stromečkem, já jsem to vzala odjinut. Inspirovala jsem se čistotou přáníčka, středovým motivem a zelenou barvou. Tyto tři faktory jsem přenesla na mé přání.




Dominantou je razítko kočičky od DeepRed - Meowy Christmas. Je vybarvené anilinovými barvičkami. Ta šedá je prostě úžasná :). Kočička má na krku rolničku s mašličkou. Razítko s textem je od KETY (664).


Vše je na bílém základu velikosti A6 a zelený papír je kvalitní fotokarton. Bílá čtvrtka je embossována pomocí kapsy od Cuttlebugu - Seeing Spots. A to je z materiálu vlastně vše :

Zde je aktuální výzva.


Krásný nadcházející víkend :)

2 komentáře:

  1. Adorable! I love that there will be a nice jingle when someone opens this card! Thanks so much for joining us at Muse. You could also link this CAS card up at CASology - we'd love to see you there!

    OdpovědětVymazat
  2. So very very sweet, the added green bell is perfect!

    OdpovědětVymazat

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER