Masculine Card

3. prosince 2014

Tento druh přání jsem chtěla již nějaký ten čas vyrobit. Moc se mi líbí, ale nikdy se mi nechtěl zapínat SH kvůli jednomu přání. Nedávno ale Davona vyhlásila novou soutěž, kde se mi zadání moc líbilo. Bílá a černá barva (+ odstíny šedé) je základem, pak v malém množství má být použita jedna doplňková. Doplňková proto, že přání doplňuje, takže by neměla převládat.

Bohužel jsem přání nestihla poslat do uzávěrky soutěže, ale i tak se mi tématicky hodilo do jedné menší soutěže na Fléru - téma tvoříme pro muže.


Jedno ráno jsem ale řezala štítky pro Káťu, tak když už jsem měla zaplý SH, vyřezala jsem si i toto přání. Pozadí jsem si jako vždy musela navrhnout sama. Nic, co by se mi hodilo jsem v obchodě nenašla. Zato šroubováčky a další už jsou zakoupené.


Vše je řezáno ze čtvrtek ze sady Capsule. Podklad je nalepen 3D čtverečky a nářadí je sice připevněno zelenými brads od Artemia ke čtvrtce, ale pro jistotu je i přilepeno.


Ve spodní části je štítek, který mám již delší dobu z jednoho swapu. Jsou na něm zelené průchodky ve stejné barvě jako Brads a také jsou od Artemia. Štítek je také podlepen 3D čtverečky a přivázán krouceným provázkem - Garn und Mehr ke čtvrtce.


Krásný den, Katuan


DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER