Ptáček pod hvězdnou oblohou

29. ledna 2015

Práce s anilinkami mne nadchla. Ještě nedávno jsem nevěděla co anilinky vlastně jsou. Myslela jsem si, že je klidně mohu nahradit obyčenými vodavkami. Mýlila jsem se. Anilinky mají krásně výrazné a ničím nenahraditelné barvičky. Toho jsem využila při tvorbě tohoto přání.

Základem je fialová čtvrtka na které je nalepené pozadí. To je děláno již výše zmíněnými anilinkami a solí. Obyčejnou kuchyňskou solí. Pak jsem použila novou zimní masku od Kety s hvězdičkami, přes kterou jsem tupovala barvičku - jednalo se o stříbrnou razítkovací barvu.


Vše jsem doplnila Keta razítkem a kartonovým výsekem od wycinanky. Pomocí Glossy Accents jsem natřela ptáčka a posypala ho třpytkami. Očičko tvoří malá enamelka. 





Návod na anilinky a sůl najdete v internetovém časopise "Kouzlo Scrapu", který se zabývá technikou Watercoloring.


1 komentář:

  1. Evi, jo tohle přání je prostě bomba.. ty sytý barvy anilinek jsou úžasnýýý :)) K.

    OdpovědětVymazat

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER