CAS(E) this Sketch #119

18. dubna 2015

Když jsem tak jednou večer brouzdala internetem a hledala inspiraci, na stránkách CTS jsem našla krásný a jednoduchý Sketch. Chvíli jsem přemýšlela, co dám na přáníčko za velký objekt a pak jsem si vzpomněla na dokonalé zebřičky. Je to obrázek Print and Cut, takže se vytiskne na tiskárně a vyřeže na Silhouette. Jak jednoduché a jakou jsem z vyřezaného obrázku měla radost. Držela mne dva dny. Ale zpátky k přáníčku, nikdo nepotřebuje číst, jak jsem doma pobíhala s zebřičkami (ano, je jich více) a všem je dva dny v kuse ukazovala.

Takže zebra je vytisknutá na tiskárně a podlepená 3D čtverečky. Pro veselejší zebřičku jsem jí přidala mašličku pod krkem. Hned koukala jinak :). Pozadí je bílá čtvrtka, BS a inkosty. Okraj zvýrazněný černým fixem. A nesmí chybět UniKet (Univerzální razítko od Kety).


Detail na nejdokonalejší obrázek, který jsem si doma zatím vytiskla. Je to celá zebří sada a určitě vám brzy ukážu další.


A zde Sketch. Vyjmečně jsem ho snad splnila do puntíku.


Krásný den, Katuan



4 komentáře:

  1. Evi, tohle přání je naprosto dokonalý.. zebřička tam pasuje fakt nádherně.. jsem zvědavá,jak já se s nima poperu, tohle asi fakt neumím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezká kombinace, ta zebra je náááádnerná.

    OdpovědětVymazat
  3. Když se mi něco povede, tak to taky všem ukazuju a vždy očekávám ovace, takže naprosto rozumím. A pokud bych měla k dispozici zebřičky, těžila bych z nich určitě ještě dýl ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Oh, this is so cute! Great take on the sketch!

    OdpovědětVymazat

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER