Fussion Challenge - Elegance

19. dubna 2015

Fussion je fajn. Má na výrobu přání celkem dlouhou dobu, což mi vyhovuje (ty týdení challenge fakt už nestíhám) a co je hlavní - je hodně variabilní. Chcete tvořit podle Sketche? Tvořte. Nebo podle obrázku? Klidně. Nebo se vám zalíbila barevnost? Jak je libo. Je tu vážně mnoho možností a prto mám tuto challenge ve velké oblibě.

Dnes mi nesedla barevnost - červená a modrá mi dohromady říkají jen to, že z nich vznikne fialová, ale to je tak vše. Proto jsem použila motiv květiny a sketch. Sketch je moc líbivý a ukládám si ho na další použití :) Můžete se i mrknout jak se s tím popraly ostatní holky

Základ je z bílé čtvrtky a na ní zelený designový papír z produkce Galeria papieru. Květinky jsem vyřízla na Silhouette z bílé čtvrky a celé je podlepila 3D čtverečky. Pro zvýraznění jsem je obtáhla černým fixem. Pak už jen dozdobila půlperličkami a motýlky z papíru, co mi tu zbyl po watercoloringu.Dole malé vlaječky z vellum papíru.


Malý detail 3D efektu :)






 A zde Fussion Sketch a obrázek. Myslím, že další přáníčko bude s velkým razítkem a kvítím v rožku :)

Krásný den, Katuan



1 komentář:

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER