FUSION {Paper Hearts}

13. února 2016

Dnešní přání je zase takové zajímavé. Na jednu stranu se mi líbí, na druhou nevím, zda není moc chaotické. Nechala jsem se inspirovat u Fussion Chellenge. Spíše dnes jen obrázkem, zbytek vyplynulo tak nějak samo.

Today’s card is an interesting one. On the one hand, I like it, but on the other hand, I’m not sure whether it’s not a bit too chaotic. I got inspired by Fusion Challenge. Today only by the image, the rest kind of resulted from itself.



Použila jsem moje velké kyičkové razítko. Naembossovala jsem ho bílý práškem a vybarvila (brzy bude návod). Pak jen přilepila nápis.

I used my big flowery stamp. I embossed it with white powder and I coloured it in (instructions will be soon). I then stuck the sign.




Kytičkové srdíčko seženete u mne na stránkách. WWW.KATUANS.COM, jsou jak česky, tak i anglicky. Přímo toto razítko mám ve dvou velikostech.
Malé - 5x5cm - ke koupi ZDE
Velké 10x10 cm - ke koupi ZDE

You can find the flowery heart on my website. WWW.KATUANS.COM which are both in English and Czech. You can buy this stamp in two sizes.
Small – 5 x 5 cm – to buy HERE
Big – 10 x 10 cm – to buy HERE


A zde předloha

And here is the model



Krásný víkend, Katuan

Have a lovely weekend, Katuan

5 komentářů:

  1. Love your stunning bouquet ... so very glad you joined us at Fusion Card Challenge.

    OdpovědětVymazat
  2. What a awesome card, Katuan. Love your colours and the touch of gold. Great job. Thanks for playing along at the FUSION card challenge and hope to see you again.

    OdpovědětVymazat
  3. Your floral heart is just beautiful! thanks for playing along with the Fusion Challenge!

    OdpovědětVymazat
  4. Wow is this absolutely stunning! Your watercoloring is amazing, and I'm in love with that floral heart image!

    OdpovědětVymazat

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER