Panenka Emma + kartonový výřez

3. dubna 2016

Když jsem vyráběla toto přání, měla jsem jasnou představu. Bude to technika MixedMedia, bude tam panenka Emma a kytičky. Realita ale byla jiná. Prostě jsem se u pozadí sekla a nevěděla co s tím. To je také i důvod, proč jsem Vám přání neukázala ve středu, ale až dnes. Prostě to není můj šálek kávy, ale snad se aspoň nějaký pokus cení :)

When I was creating this card, I had a clear vision. It will be a MixedMedia technique, there will be a dolly Emma and flowers. The reality was different. I just got stuck with the background and didn't know what to do with it. That's the main reason why I didn't show you the card on Wednesday, but only today. It's simply not my cup of tea, but at least I hope that giving it a try will be appreciated :)



Zvolila jsem si tedy béžový papír s chevron vzorem.  Přes masku jsem nanesla kousek zlaté strukturovací pasty a gesso. 

And so I chose a beige paper with a chevron pattern. I applied a bit of golden structurizing paste and gesso over the mask.


Po zaschnutí to vypadalo nějak takto.

After it dried out, it looked something like this.


Pozadí jsem ještě postříkala všemi možnými barvami. Od bílého gessa, přes zlatou strukturovací pastu až přes tmavě růžovou barvu.

I sprayed the background with all possible colors. From white gresso, golden structurizing paste up to dark pink color.



Než to všechno zaschlo natiskla jsem si a vymalovala panenku Emmu s kočičkou. Jsou to Copiky.

Before it all dried out, I imprinted and colored in the dolly Emma with a kitten. They are Copics.




Pak jsem vytáhla Katuan's výřez "Krásné narozeniny" a rozhodla se ho nabarvit na růžovo. Můžete použít jakoukoliv barvu - akvarelové barvičky, anilinky nebo jako já tuhé akvarelové barvy značky Twinkling H2O.

Then I have taken out a Katuan's cutout "Happy Birthday" (Krásné narozeniny in Czech) and I decided to color it in pink. You can use any color you'd like - aquarelle colors, anilins or same as me - the solid aquarelle colors of the brand Twinkling H2O.



Do kalíšku jsem si stříkla trošku vody a barvu nanesla na výřez. 

 I have put a tiny bit of water into the small cup and I applied the color on the chipboard.


Než vše stihlo zaschnout posypala jsem výřez průhledným embossovacím práškem a zatavila.

Before it had time to dry out, I sprinkled the transparent embossing powder over the chipboard and I heat-sealed it.



Pak už jen na pozadí nalepit Emmu, výřez a pár kytiček s lístečky. A je hotovo.

Then I only glued Emma, the cut-out and a few flowers with leaves. And it's all done.



Krásný den, Katuan

Have a nice day, Katuan

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER